Pages

19 July 2011

ma,jom sembang!


i was tired yesterday,but managed to do some stuff for KedaiChomel,i need that extra moolah for raya,and cukai jalan mati bulan 8 ni...hahaha

memang saya selalu tido jam 10 mcm tu,semalam lambat sikit dalam pukul 11

kebetulan Ziyyad tak mau tido lagi pasal siangnya dia dah tido dari pukul 1-5pm.malam nah mendapat..mata terbuntang tak mau tido

oh ye,semalam abahnya yang jaga ziyyad..pengasuh ziyyad ada hal :)

anyho..as i was about to sleep,Ziyyad said

"mama...jangan tido dulu,meh la kita sembang"

eheh..anak ku seorang ni,nak bersembang pula

jadi saya layankan ajelah

saya tanya macam mana harinya,cerita kat disney jr. mana yang ditontonnya...dan macam-macam lagi

seronok juga bersembang ngan budak 3 tahun ni..ziyyad belum 3 lagi 28/7 ni baru masuk 3

:)

p/s::kat penang ni mana nak hantar budak 3 y.o belajar memain ye?


No comments: