Pages

05 March 2011

MA ,ma LAS, las MALAS

maaf sangat pada ynag bertanya pasal fabric id tu,saya tak jawap lagi

penat sangat balik keerja tak sempat nak jawap komen korang

kat lab pun mana nak ada masa tgk internet

hari tu balik kerja terus suami bawa pegi urut thai area queensbay

lega badan saya ni,segala lenguh ni hilang

tima kasih abg

birthday nak dekat dah, 9/3 ...tapi hadiah dah beli tu ari

hehheh

meja laptop ikea,ok pe :D

love u long time :D








2 comments:

Ms. TaroAthirah said...

ceh dan dan ke hadiah beday. padahal masa beli tu hari kemmain cuak takut abg Anas marah. hahaha

Anasfadilah said...

cuak aa gak beli tanpa kebenaran,tapi lepas beli susun atur ayat kena betul dan bagus,

barulah di redhai.hahahhah