Pages

12 January 2011

adik beradik


ye, aku akan marah

ye, aku akan melenting

ye,aku akan emo

kalau ada orang kutuk adik beradik aku

melainkan kau yang takde rasa sayang kat adik beradik

atau ko mungkin takde adik beradik langsung

kesian kat kau





p/s:merepek kerepek pasal mengantuk,boleh? Eh apron cantik-cantik bawah tu,takde yg berkenan ke u oll, :)


{KedaiChomel-Nursing Cover} {Chomel Clippies} {custom-made luggage tags}{Passpocket by
Chomel}

2 comments:

Dils said...

Well, stended la adik beradik marah. Tapi die jugak kena paham adik beradik marah.

Ni duk cakap "I can expose private details" . Cewah. Cakap mcm tak bertauliah je.

Itu budak nerds tak reti sosial kat mirc je yg aku taw suke buat mende alah camtuh.

Nowwa Fitri said...

I pekenan...dah order dah..can't wait!