Pages

23 October 2010

normal ke?

semua orang malaysia berharap lepas keluar U mesti dapat kerja

well,no sir,not me..kesian kan?tak jugak

saya seringkali ditanya soalan ini

"tak kerja ke?"

sejak tak pergi kerja ni..

all i can say is

"saya kerja dari rumah,buat menjahit sikit"

so yeah,bukan kerja gomen atau kerja di syarikat swasta yang hebat..semua orang pun harap dapat kerja hebat,sape yang tak

tapi kerja di rumah lagi hebat, boleh tengok tv boleh masak boleh..macam-macam lah

yang penting takde rabbit gila nak kata aku mengangkang lagi...hahaha

lepas ni balik kl mesti ada tanya "aih,tak kerja ke?"

and im prepared with answer

"hari ni syarikat cuti,saya bagi cuti pekerja saya.."

hahahah...gelak guling-guling!



p/s:aku suka entry Normal ni..apa yang boleh saya katakan, hanya orang yang berani je boleh menjadi luar biasa, sebab normal tak akan bawa kita kemana-mana :)

oh ye nak pergi ikea nak beli lattern..lalalala.

7 comments:

Dils said...

plan maw gi ikea jua hari ni!

Arin said...

dilot,
mulut org nak bertanya let it be.
mulut org nak bercakap, let it be.
mulut orang nak mengata, let it be.
yang penting, kita tahu apa kita buat, kita tahu kenapa kita bekerja dari rumah .
kalau dok dari pagi sampai malam nak pikir apa orang cakap, payah woo.

*berkomen dari experience sendiri*

Anasfadilah said...

dils:aku ada kat penang lg tak gerak pun lagi.bahahh

kak arin:tulah kak arin lg experience benda ni.yg penting kita tahu kita buat apa.yay!!

Mommy Lyna said...

Penatnyaas mao tidoo tp mao pigi kleenex family day gk haha.

Lynn Nasir said...

salam,

mmg..kena byk rasional nk menjwb soalan mcm tu.

"tak keje ke?"
"keje"
"keje apa?"
"rahsia"

hihi ^^

nisya said...

to me istilah normal ni sgt subjektif.. norm to a person might not be a norm to another.. ape yg normal bg seseorang adalah kerana kebiasaan nye terhadap sesuatu perkara..

mariaariffbaby.com said...

tak semesti nya org yang bekerja makan gaji ni..senang ati..
rasanya org yang kerja sendiri..lebih senang ati sebenarnya..

rezeki masing2 kan..

btw, kita suka IKEA!!!