Pages

12 May 2010

*petty?*

masalah bodoh macam ni yang saya tak suka

saya rasa marah betul,tapi saya tak tahu nak buat apa

benda -benda bodoh macam ni buat saya malas nak kerja malas nak ambek port malas segala (dengar dek mama saya cakap malas gini sure kena sound baek punya)

ada je bangkai-bangkai hidup yang mengganggu gugat keamanan hari saya

benci betul lah.

ntah la dah malas

baik saya tumpukan seluruh tenaga dan usaha saya kat kedaichomel

saya tumpukan kat kedai dapat pulangan modal,tumpu kerja kat sini dapat dosa je pasal hari-hari duk marah,hari-hari tak puas hati,gaji pun ntah dapat ntah kan tidak

p/s::sabarla sabariahhhh. hari-hari org suruh sabar,hari-hari suruh sabar..




have u VOTED for us?


1 comment:

joegrimjow said...

bila marah kena bersabar
tu je la kan?
;)