Pages

18 May 2010

*attention much?*

nowadays Ziyyad adalah sangat dahagakan attention

sampai mama ngan babah nak beborak pun susah dan kadang-kadang tak habis pun

situasi di meja makan :

mama: bah..macam mana nanti,jadi ke?

baba: tula..ingat...

Ziyyad : mama!mama! ni ngok ni...shemutt (ni tengok ni,semut)

mama : ye semut,banyak..Ziyyad la sepah kan kopok

baba: (nak sambung cerita) ingat tak jadi kot..tengoklah nan....

Ziyyad :babah!babah! (sambil hentak-hentak tangan atas meja) ni ngok ni! shemutt!shemutt!!

baba :ye semut...

akhirnya perbualan mak ayah tak dapat diteruskan,Ziyyad kerja asyik potong je

kalau kita tak layan dia,dia akan datang pada kita,tarik muka kita dan kasik kiss kat pipi punya lama

"emmmmmmmmmmmmmuah"

teknik keji mendapatkan perhatian

p/s: baru ada Ziyyad je,akalu ada adik,tak tau lah macam mana rupanya..ayayayayai

2 comments:

Ms. TaroAthirah said...

haha. kiut!

ps: mungkin ziyad dapat merasakan kehadiran bakal adik? :P

Anasfadilah said...

bakal adik??!!!!

hehehe,itu rahsia Allah.

nanti balik KL kamu suruh dia nyanyi nasyid,nak tergelak dengar nasyid dia

"allahhh..ajidd...allahh...ajiddd" (allah,masjid,Allah,masjid)