Pages

19 February 2010

*sniff sniff ah choo!*


sudah 2 hari saya berkeadaan begini

tapi semalam masih pergi kerja konon nya rajin sangat (poyolah kau ni)

hari ni kepala sakit,sore throat..well the complete package

saya patut jahit semalam,tapi i cant

my nose meleleh,its not hygiene u know to sew NCs with runny nose and sneezing in between

lepas tidokan Ziyyad aroung 9ish macam tu,saya pun turut tertido sama..letih sangat badan ni,dah 2 hari macam ni

sekarang ini Ziyyad tido sangat senang, saya letak atas katil,dan saya baring sebelah dia,lepas minum susu,,terus kami tido sama-sama..tak payah ditepuk dah

ada pernah nak tepuk dia, Ziyyad tahan tangan saya pastu kata

"ma..ta mau" sambil geleng-geleng kepala

why son,u grow up so fast?

will resume menjahit juga,by hook or by crook

mungkin menjahit sambil pakai mask (rimas la pakai mask,lemas tak bebas)
 

tis pic taken by my sister,makan kek coklat baked by my lil sister..dah makan banyak,comot-comot lepas tu main cak-cak
hopefully Ziyyad tak jangkit dengan saya,InsyaAllah 

p/s::saya jumpa typeface yg saya cari dari dulu..wehoo,berkat usaha mencari tanpa jemu

Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

4 comments:

lin muhamad said...

baru nk komen suh dilla pakai mask time menjahit..haah scroll bwh tgk dilla dh tulis dulu.heheh

selemoihnya ziyyad..suka sunggoh eh mkn choc cake.hehe

mummy_adam said...

comot n chomel :)

rehat2, xyah bt keje.. makan ubat n titon, cepat sket baik

mommyYen said...

alalalala..ziyyad,comel sgt tu pee-a-boo wit mummy ya..

azzamoro said...

hi dila... hope cepat sembuh. take care..