Pages

27 February 2010

*i blame the mother*

for obvious reason

berboyfriendkan seorang pengganas,pendera

apa dia buta?

bekas suaminya dulu masuk penjara

dan kini bf nya juga bakal disumbatkan juga ke penjara (di harap gantung terus,tak penuh penjara tu nanti)

kenapa perempuan selalu silap pilih

adakah kerana bad boys sexy?

dia anak kecil yg baru berumur 3 tahun,apa yang dia tahu

dan si ibu itu pula bersekedudukan dengan bf binatangnya sehingga dia mengandung 4 bulan

ibu..... mana letaknya kasih sayang mu pada anak kandungmu sendiri?

ye saya tahu saya menghukum
hati saya beremosi melihat arwah yg suci bersih setelah dikafankan

mendengar pula pengakuan saksi yang menolong arwah

hati saya panas,hati saya sedih

p/s:: BinaTAnG!!

p/p/s::hei ladies,cinta pakai otak.




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

20 comments:

CatlinaFly said...

yes, am planning to do entry about this..perkataan pertama keluar dari mulut sy ialah, b*d*h ke ape?sanggup dia biarkan anak dia berterusan didera smpi mati?

Honey said...

Saya pun ada wat entry pasal kes nih ... Kejam kan ... Sampai hati ... Ingat budak tu bola ker ape main tendang2 lak ...

http://hanifadhlina.blogspot.com/2010/02/kejam-nyer.html

Elyn said...

zalim!!! baik rejam je org macam ni!

precious innocent said...

for some reason, yes, bad boy do looks yummy & sexy...

tp xtau la sexy ke bangang bila time seksa budak nie...entah la, xde words yg leh describe depa nie.. binatang pun syg anak depa tau

-mama emma®-

Dils said...

bad boys are no longer sexy when they're violent.

tak paham aku mak2 yg camnih.

Nadiah Sidek said...

manusia yg takde akal. huh!

Jiey^Mien said...

kesan penderaan berpanjangan, contohnya, kena cucuh puntung rokok..
apa bangang sampai tak nampak..
apa bodoh sampai takleh tegur..
kita bila nampak ada kesan merah kat pipi anak sebab kena gigit nyamuk pun dah meroyannn!!!
babi betul!
*maaf makcik emo*
org lain kerja keras untuk seorang anak..
cuba nak cukupkan mana yang kurang..
anak engkau tuhan dah bagi elok2..
ko bagi orang lain seksa..
babi lagi!!!

~@Mintak dijauhkan dari perlakuan seperti setan ini@~

eiNa said...

saya pun..sungguh bengang dgn ibunya.. sayu dan sedih tengok shafiya.. apa laa salah budak tu.. semoga terima hukuman yang setimpal..

rasa macam nak pi rembatt bola bagi kena perut dia jugak!!! huhh...

lin muhamad said...

saya pn sakit hati bengang..bila tgk berita tu je mulut ni ringan je maki hamun laki dan mak arwah tu.takyahla nk blurkan muka dia.biar semua tengok muka binatang tu.yang mak nya nmpk tak bersalah..lakonan semata!dilla,dia bkn je pregnant.tapi dh ada anak luar nikah pn umur sthn dengan laki yg sama..yg pelik,cmne family dia ley cover psl tu?taktau ke yg anak daiorg tu bersekedudukan...adeh,kalau sya jadik bapak arwah dan duduk satu penjara dengan laki tu mau saya bantai sampai mati laki tu..

aduh,penuh emosi komen saya.sorilah terpanjang dan agak kasar...huhu

ken said...

Vote for hukum hudud...

Aezad said...

yup. aku blame mak dia juga. even bc paper td pn 1st word that come out from my mouth was BODOH GILER. she get more from me biler tau dia bersekedudukan n pregnant. setopid!!1!

Diyana Zulkifli said...

mmg bangang pompuan tu..saya pun salahkan pompuan tu.kunun le tu pakai tudung,ngat tunjuk baik...

*sakit hati spjg hari tingatkan muka bahlul 'laki bini' tu..

Fid said...

me will forever blame the mother
bodooooooooooooooooooooooooooooooooooo

dan maksiat! tak kiura la apa jua keadaan kan..aku memang kalau dapat mak dia aku kuntau!!!

Ila said...

apalah salah anak itu...sampai diperlakukan camtu sekali...
terlintas di otak, keluarga si ibu tak perasankah? anak mereka bersekedudukan? cucu mereka jadi mangsa keganasan?

sesungguhnya allah Maha Tahu, semoga roh anak ini dirahmati dan berada di kalangan org yang Allah kasihi..Amin.

Anasfadilah said...

memang rasa marah itu semua ada..wahh ni siap mau kuntau si ibu ..nak kuntau memang,saya pun rasa nak kasi penampa ulang balik aje,geram!

tapi benda dah jadi,dan arwah sekarang ini bidadari syurga,matinya tanpa di hisab kerna dia masih kecil

kita ni kalau hidup berjiran,ambil tahu hal sekeliling,nampak budak yg macam susah aje,atau nampak maksiat tegur

sebelum berpanjangan jadi benda tak elok baik di tegur dulu

jadilah jiran yg mangambil tahu benda-benda yg perlu aja

geram tetap geram,marah tetap marah

semoga lelaki binatang itu dihukum dan ibu arwah ambil iktibar.tengok apa yg dia dah korbankan akibat kelalaian dia sebagai ibu

baddddd mother!

p/s::i love reading all the comments..kita masih lagi prihatin :)

lailasani said...

utk mak arwah, moga2 sempat bertaubat-Tuhan masih bagi masa utk dia...
utk si pendera, moga2 diberi hukuman yg setimpal. moga otak yg diberi Tuhan tu digunakan sebaiknya... OTAK MATI namenye kalau perangai cenggitu...

adeihh, sedih sungguh baca berita2 camni...

mummy_adam said...

mak nyer yg sengal tu x pk guna otak, sakit betui hati..pastu berlagak mcm baik, nanges2.. sakit hati betui tgk muka dia..huh..

Zety Zin said...

not even bekas suami pun sebab stil berstatus isteri. huhuhu. apa nak jadi dengan dunia sekarang nih.

MummyHana said...

Salam..
Sy pun boleh nampak kepura-puraan si Hanim tu..
sampai sekarang ni sy masih takleh nak pk camne dia boleh sanggup ber-bfkan lelaki yang mendera anak dia sendiri..
dia tiada perasaan kan?
ahli keluarga dia pula bagaimana?
takde yang menegur?
atau dia jenis yang takleh ditegur..huhuhu

berpura-pura mintak belas kasihan..menangis depan kamera..

sy takleh terima..

p/s : sy tak pernah dgr binatang dera anak..

MummyHana said...

Salam..
Sy pun boleh nampak kepura-puraan si Hanim tu..
sampai sekarang ni sy masih takleh nak pk camne dia boleh sanggup ber-bfkan lelaki yang mendera anak dia sendiri..
dia tiada perasaan kan?
ahli keluarga dia pula bagaimana?
takde yang menegur?
atau dia jenis yang takleh ditegur..huhuhu

berpura-pura mintak belas kasihan..menangis depan kamera..

sy takleh terima..

p/s : sy tak pernah dgr binatang dera anak..