Pages

28 January 2010

*B*

hari tu Ziyyad korek-korek bawak sofa

sekali dia jumpa....

Ziyyad : Mama...mama... B!

and he handed me a capital letter B

saya ingat selama ini saya duk ajar dia ABC,dia tak tangkap, yelah..semua huruf semua buat buah karom la,baling-baling la,letak atas kepala sambil giggling la

rupanye dia tahu

*tears*

p/s:: ok tu je nak kepochi kat sini...lalalala :P. oh ye..gigi si awang kenit sudah penuh semua, kita jaga gigi sama-sama ye sayang mama :)




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

5 comments:

Ms. TaroAthirah said...

aww...so shweet~

azzamoro said...

sweetnyer dah kenal huruf.

lepas ni ziyyad kene gosok gigi la setiap kali mandi. hehe

Aishah Megahasz said...

menggosok gigi anak umpama ke medan peperangan, susah betoi. Habis satu tiub ubat gigi pun kadang2 gigi tak bersih

*ini adalah cakap2 seorang ibu yang ada anak 3 orang yang kadang-kadang hilang kesabarannya*

lisha said...

YAYY!! i tumpang bangga ngan ziyyad.

such a huge milestone. masa arwen kenal A and B pun i nangis. seriously.

thanks again eh for the feltletters dila. nanti i buat review for you. takde time right now. gambar dah amik.

Anasfadilah said...

tira::time sweet,sweet le,time merempan habis hempas kete dia semua,ikut perangai sape ntah...hahahha

azza:: saya rasa the key is to never give up la..memang tiap kali mandi kasi gosok,agak sussah gak la nak gosokkan gigi dia

kak aishah:: tu la pasal..punya la susah Allah je tahu ni..siap boleh gaduh lagi dalam bilik air tu..kena umpan main bubble la apa lah..berpeluh gak la nak gosokkan gigi dia

kak lisha::hahaha yay!untuk arwenn juga..kita nampak macam senang je kan,tapi for babies adalah HuGeee milestone kan..*nangis lagi*