Pages

09 December 2009

*scandalous*

wahh topik menarik pagi tadi di hot.fm

kebetulan husband hantar saya ke opis pagi tadi

jadi dapat dengar berdua

husband tanya

"sayang,kalau abang ada scandal macam mana?"

saya jawab

"ikut suka abang la." <--- mood malas nak pikir,hidup untuk hari ni dulu..hahaha

lepas tu husband sambung sendiri

"duit pun tak dak ,macam mana nak scandal,kalau abang kaya boleh juga"

saya kata balik

" kalau macam tu tak payah kaya-kaya la..biar takdak duit lagu ni,tapi hati senang"

hahahahha

korang yang dah kawhin jangan berscandal-scandal ni..scandal lite-lite pun boleh membawa ke ranjang tawu?

kan dalam Allah dah kata

jangan kamu hampiri zina

hampir pun tak boleh kan..hampir ni mula duduk sembang berdua, mata saling bertentang..lepas tu mula tangan merayap-rayap,lepas tu ringan-ringan,lepas tuuuuuu?

email aku tanya klinik abortion, pang mau?

memang seronok mula-mula,tapi pikir la sebab akibat dia

nak buat jahat kalu,pikir biar panjang

p/s:: sesal dahulu pendapatan,sesal kemuadian padan muka sendiri..hahaha




Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

7 comments:

Farah said...

saya paling menyampah skandal2 kat opis..isk geli la..tak pk ke laki/bini kat umah..org pergi opis untuk carik rezeki..die buat maksiat lak

adianiez AIDA said...

harap2 nyer dijauhkan la skandal2 ni dari saya & hubby. menakutkan. da le nak dok berjauhan start next week.

izzahazfar said...

betoi....kat ofz ni..scandal bos pompuan yg gatal nak tunang org..dia ada 2 anak lagi ooo.....takut zah..apa la nak jd dunia skrg..

Elyn said...

hihih die email ke??

dilla akak scandal b4 kawin .... jangan pang saya!! takut wooo

Afne said...

saya dtg tanpa senjata ye herni hehe..

ishh mintak dijauhkan dr keluarga. moga allah nmpkkn kita di mata & hati suami & begitu sebaliknya.

Ely Hasrul said...

hhaha pagi tadik pon dgr topic nih. kitorg diam aje spjg jln sbbnye petama aku duk blkg, carseat sami pasang kat depan, keduanye aku berpikir, mmg syukur lah aku dpt suami yg tidak mnyusahkan dan aku terpelik2 (part sang isteri) yg ade scandal. aku xcaya alasan 'ade masalah' ko kalu ade problem ko settle la yg ko gatal carik laki lain apehal? ahh tipu la kalu ko xmenjahat kalu ade scandal. ahhahah melebeh plak aku.
tapi topik tu mmg utk kesedaran diri la, mintak2 dijauhkan mende2 cm gitu aminnnn.

FrH said...

hasbeng i pn pernah ckp mcm tu .. "kalau kaya xpe gak nak scandal .."

pastu i pon start nyanyi lagu kompang yg fofular skang "potong potong potong"

haha :P