Pages

08 December 2009

*jari berat menaip tapi ku gagahi jua*

malas

perkataan tepat untuk saya pada hari ini

bukan malas bekerja tapi malas menaip blog

saya tinggalkan blog dan juga hp buat seketika semasa cuti

cuti bagi saya ialah rehat tanpa mengupdate apa-apa status facebook atau blog

bila nak mula menaip balik..tu yang susah tu

enjin tak panas (cerita pasal enjin,kereta comel saya bateri kong di tanah rata...nasib la kat tanah rata,kalau kat tengah jalan mana,mau naya je)

duit habis pasal ganti bateri kereta ye kawan-kawan

saya ada 3 fridge magnet to giveaway..tapi tunggu dulu la k..tak amek gamba lagi

saya kan dah kata,saya malas...hahahah

p/s::ada berkotak-kotak teh dan berkotak-kotak stoberi dan ada beberapa batang jagung..hehehhe

p/p/s:: entry kasi panas enjin dulu...enjin panas nanti,dalam satu jam boleh sampai 3 entry,jangan korang muntah membaca sudahla ye..

4 comments:

Cikpid said...

cepat2..x sabar nk baca entry cameron ni :)

Elyn said...

tak aci updet tiada gambar nyer!! muahahaha sila updetttttt

e.l.i.s.s.m.i.e said...

berkotak-kotak stoberi? jelez nyer aku..celup lak dalam chocolate fountain.perghhh..terimbau kenangan silam.

Jiji said...

Alorrrr!!!! ko kasi jemur laa cepat sket panasnya!!!