Pages

12 November 2009

*macam mana nak pindah kan geran kereta 101*

1. telefon bank

2. tekan 1 atau 2 untuk pilih bahasa

3.tekan 1 atau 2 atau 3 atau 4 atau 5 untuk urusan yg sesuai

4. tekan 5 jelah senang,cakap dengan manusia terus,cakap dgn mesin macam bodoh jek

5.tunggu orang bank angkat tepon

6.tunggu sambil dengar iklan promosi bank

7. tunggu lagi sambil minum kopi ka teh ka

8.org bank angkat tanya apa masalah

9. dia kata bukan telepon sini telepon lagi satu nombor,dia bagi no 03-########

10. telepon no. yg diberi

11.tunggu lagi sambil korek idung,garu punggung

12.org bank angkat,dia kata bukan no nilah cik,no lagi satu..dia pun bagi no baru 03-#######

13.ok, *sabarrr*tarik napas* lepas beberapa nombor bagi asek kena tendang pi tendang mai

14. tutup telepon,lunch dulu..lapaq tunggu depa nak jawab soalan kita..bikin panaih hati saja

15.telepon esok je,takde mood ah

16.hahahaha.


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

3 comments:

Elyn said...

haha situasi yg sama akak pernah kene.... lelagi ngan cimbeng!!

joegrimjow said...

kekeke
camtu la operator
sigh~~

c a b b i e n a said...

mmg la bank mcm tu... sakit hati je...
tp kalu nak duit laju je...