Pages

27 October 2009

*gempar sejadah berdiri di sri acres*

::bila husband tak dak keja len::

hari tu tengok tv3 kecoh isu sejadah berdiri kat kelantan,kedah dan tak ingat kat mana lagi

sejadah tu semua membentuk jemaah,dan ada sejadah paling depan dipercayai imam

mula-mula bila engok berita tu,saya syak ni mesti kat sekolah ni (memang betul pun sekolah agama apa ntah..)

kalau kat sekolah tentu-tentunya bebudak sekolah tak dak keja len buat prank kat sekolah sendiri

cumanya depa tak buat surprise macam wakenabeb tu tu

masa saya kat sekolah asrama dulu, ada beberapa helai sejadah tak boleh digunakan kerana kononya kalau dilipat-lipat akan membentuk gelas arak la

kalau lipat lagi boleh membentuk gambar kad judi la

lipat ikut lain jadi gambar syaitan lah (???!)

saya punya mulut memang la ringan

jadi saya tanya la depa yg rajin lipat sejadah nak cari gamba-gambar yg heboh diperkatakan tu

"yang korang pegi lipat sapa suruh?..yg korang lipat kata gambar gelas tak rupa gelas pun macam mangkuk adalah"

they fall silent masa tengah sibuk lipat-lipat sejadah

and the next day saya kena pulau. fineeee!

bongok!

::mata korang nak tengok apa yang korang nak tengok..ada paham tak?,seriyesly i dont see any people having sex pun::





tak perlu tunggu sejadah bediri ke sejadah sujud ke sejadah terbang ke

kepercayaan pada Allah kena ada

tak payah contoh sejadah tu semua

korang pikir oksigen sudahla

tak nampak tapi oksigen tu la yg sambung korang nyawa hari-hari

itu kebesaran Allah.

lepas buat entry ni saya terjumpa artikel ni,sila baca di SINI

p/s::just because i have my own mind..

Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

11 comments:

Jiji said...

Aku tanya kawan aku kan pasal ceta ni..
Dia tanya aku..

" KO rasa manusia boleh buat tak benda gini?"

Boleh!

"Ajaib ke kalau manusia boleh buat?"

Tak!

Dah tu yang semua orang kecoh-kecoh kagum tak tentu pasal kenapa?

Jahil?

"Haaaaaa!!!"

ct sarah said...

salam pn dilla....

saya setuju...manusia ni mudah sangat percaya benda-benda macam ni.islam tu mudah tapi dah diremeh-temehkan dengan benda-benda macam ni. Percaya pada kebesaran ALLAH..Media pun sama suka sangat siar berita sensasi macam ni..

Dils said...

hahahahaha... gamba seks tu yg tak tahan tu.

Aku mmg tak kuasa nak baca kalo mende2 camni.

Kalo otak tu dah kuning/biru/perverted, kalo tgk lukisan gamba bulat pon cakap tu mende lain.

Cikpid said...

ms TV3 siarkan tu..terus rase..ntah2 budak2 nakal yg buat camtu..kalo buat sirik kat umah pon boleh sujud sejadah kita..

Ely Hasrul said...

hahahah arinih dgr sejadah amik air semayang plakk

lin said...

yela..cmne sejadah tak bediri..sbb asyik tersadai je takde org nk solat atas dia..huhu..

p/s sya pn tak caye psl sejadah tuh...tapi dlm masa yg sma,sedar2la wahai manusia...solatla sblm diri tu disembahyangkan..huhu

Little Mama™ said...

tak nampak pun apa benda seks kat sejadah tu.. agaknya orang yang otak suci ni memang tak nampak kot...ha..ha

Farah said...

saya setuju dila! semayang jela..yg dok perati sungguh2 kat sejadah tu bentuk2 yg bukan2 tu pehal..

nisya said...

adegan seks kat sejadah? x nmpk pn.. mungkin org yg pakai sejadah tu waktu sembahyang otak nye ke lain kot, so nmpk yg bukan2 hehehe

Dong_Sanchai said...

apekebende gambar anjing tu gambar lucah? tak nampak pun...ntah ape2la itu pun nk masuk sorat kabr... da takde idea sgt la tu ....wat malu jerla ..isk iskkk nk kata bodo krg marah pulak ahaks

Obefiend Weiland said...

tak nampak pun

nampak macam bunga ade la. tinggi imganinasi diorang ni. ke dia je buat adengan seks nampak macam bunga? luar tabii ke apa depa punya amalamn seks?

HAHAHHA