Pages

01 October 2009

*1000 miles*

hari tu hantar Ziyyad ke nursery genap umur dia setahun 2 bulan

macam-macam dah akal pakcik kecik ni

pagi tadi semasa tunggu babahnya bersiap,saya curi masa main dengan ZIyyad

saya tepuk bantal,suruh dia tido atas bantal tu

dia pun ikut tepuk dan terus letak kepala,lepas tu dia tarik tangan saya,suruh tepuk dia pulak,kalau saya tak tepuk,dia tepuk kan diri sendiri..hahaha!

macam tu lah Ziyyad sekarang,kalau dia nak kita buat sesuatu untuk dia

dia akan tarik tangan saya.

mulut tu toksah cerita,kepoh je..ade jelah bunyi keluar dari mulut..

kalau kita orang dewasa bersembang,lepas tu gelak..nanti dia pun ikut gelak sama,macam tahu je apa yang kitaorg sembangkan..heheh

hari tu paling saya tak boleh lupa dia buat bunyi kucing..kiut!

sekrang ni,sejak hantar nursery saya jadi bertambah sayang pada dia

rasa nak peluk je 24/7 tak mahu lepas!

3 comments:

Farah said...

hahaha panjang akal tul ziyyad...yela duduk nursery ramai kawan..makin banyakla akal die pk nak main ape..geram kan!

eiNa said...

hehee sebijik mcm aira.. klu kta tak mau tepuk muntut diaa nnnt dia tepuk2 sendiri..
mcm2 akal kan derang skang.. seronokk tgk..
rasaa hati bebunga2 je tgk derang membesar..

mummy_adam said...

betui tu.. geram tgk diorg nie..dh byk akal n comel sgt.. kalau boley mmg nak dok umah jer, kepit diorg puas2..kalo kat opis nie windulahh..