Pages

09 September 2009

*tarian pandet*

kecoh je Indonesia ni

nak sangat tarian pandet tu amek la

taknak claim mee bandung ke? kan korang punya tu..amek la semua

sirap bandung taknak claim gak ke?

sengal ok

indonesian semua..korang tak nak claim barack obama ke?

p/s::depa (indonesian) agak2 nak claim saya tak?nama saya Erni..dulu kawan saya mak dia suka panggil saya dengan nama Erni Sulastri..hahahah

Chomel Nursing Cover

12 comments:

KV said...

wahaha..melampau dorang kan. Tp lawak la dila. Tersengih sengih akak ngn entry ni tau!

aNnAsUeJiE said...

gedik tau diorg nih! sume nak, hah amek semua! sikit pon kite tak heran.
sumbat rendang dlm mulut diorg yg busuk tuh! huh!

astagfirullahalazim~

Fid said...

tu lakan
semua nak..ambikkk ambikk
mencik!

Farah said...

hahaha amik ko indon!

Elyn said...

keh keh keh.... yg tahan name erni tu!!!

MIK'YAL said...

hhehehe..erni penyanyi dangdut kah ?
kt kulim ni ada satu kedai jual air bernama sirap bandung dangdut.haruslah indon claim depa punya ;p

Dils said...

hehe... mak yong yang kite amik dari Thailand tu pon, org Thai tak bising. kekeke.

Tak kesah la tarian pandet tu. Aku taw kuda kepang memang johor.

Motif?

irvanqiesy said...

aah...die tak sedar msia la yg byk tlg...itu pon nk kecoh...tak bersyukur tau indon ni.

Malas nak tulis nama said...

Kawan akak orang Bandung, Indon. Mula2 ckp mi bandung & air bandung,dia ckp xpenah dgr pun. Takde pon benda2 tu di Bandung. Huhu.

Nadiah Sidek said...

tarian pandet??? tak pernah dgr pun. haha! nk amik..amik la..aiman tak kisah... :p

sajer visit said...

lawak jugak psai bandung2 tuh..release tensen jap bila baca awak punye komen

panas baran said...

alamak..ketinggalan komen..hahaha..pendet ke pundek ke..aku x prnh dgr pn..aku dgr diorang nk patenkan angklung lak skrg..
tkt nnti malaysia claim angklung 2 malaysia punya..
hahaha..
patenkanlah skali kain batik..wayang kulit..
while u at it, patenkan skali manohara 2..tkt2 ada artis malaysia nk tiru nm..mslh nnti..uihh...xleh 2...xleh...mslh bsr 2..