Pages

08 September 2009

*Pil gugur kandungan,klinik gugur kandungan*

Disinun mencari pil gugur kandungan ye?

Disinun cari klinik gugur kandungan ye?

kalau disinun nak tahu

bayar disini RM300 dulu baru disini bagitau dimana klinik tu


p/s::alang-alang depa duk cari sangat klinik gugur kandungan,baik saya buat duit..boleh gak buat duit raya kan...hahahah

korang jgn salah paham refer entry INI untuk lebih tahu, masih ada yg mencari hal itu

hangpa puasa-puasa pun buat maksiat nooo..


Chomel Nursing Cover

7 comments:

Miss BumbleBee said...

maksiat buat before puasa.

bila puasa tertahu pregnant.

nak MEMBUNUH pulak bulan mulia neh.

iskh iskh.

sah and sahih 1malaysia. SEMUA ADA.

littlemama said...

hoh..sapa yang carik klinik gugur kandungan tuh.. bak sini akak tolong buat pakai loop turner okeh!

suka sangat tambah dosa disinun tu

Anasfadilah said...

kak yan:: sangat sedih..my blog jadi empat cari benda2 aneh~~hhuhuh

kak ros::hahaha loop turner..mari kita sama2 mengloop turner kat hidung disinun tu..hampes je peel

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lawak ar..tak abes2 terlepas kat sana ...

Farah said...

tak abis2 lagi ek kes pil gugur ni...nape la nak digugurkan..ade org susah nak beranak..awak (bkn dila yer)pulak nak gugur..

Anasfadilah said...

farah::some people farah..ntah la..deperado la tu namanya...haih..

p/s:: farah,i know blog mana yg buat farah sentap tu,takpe farah,saya sokong awak tau! jgn biar dia selubungi hidup anda.. :)

Anonymous said...

fuck