Pages

13 August 2009

Aku bengang


Aku bengang ngan mary kay,perangai mcm _______ (isi tmpt kosong dgn perkataan seswai,korang lg terer kan).nanti citer.hati tgh hangat.

P/s:blogin via hp is neva fun,u c

12 comments:

littlemama said...

mary kay buat hal lagi? ish..ish

Dils said...

rage post~!!

Cikpid said...

apekah kejadian yg kali ni mary kay buat nih?/adoiyai...mary kay owh mary kay..

cepat cerita yer (gile kepoh..hahahaha)

Arin said...

hai ziyyad..usha apa tuh?

precious innocent said...

aik, masih hantaq ziyyad ke mary kay ke??

-mama emma®-

lin said...

apa kes ni?citela cepat..huhu

NaDiaH SiDeK said...

tak hbs lg ke mslh dgn mary kay tu?

Miss BumbleBee said...

blogging with hp super sengal with small key, tp its super pantas to vent of anything :P.

inhale exhale.
satu dua...SERANG!

Jiji said...

share it!!! spill it@!~

azzamoro said...

ala..tak saba nak tau..huhu

az1ra said...

Aku skrg cam sket fobia time nak tinggal komen...
ni wakenabeb lagi ka???
ni semua angkara Yaya...cuba pi tengok blog dia...takpa komen ni komen selamat!heheheh

me n de alisha said...

AS
Salam kenal... apa cerita sebenarnyer hihihi