Pages

07 July 2009

*Dia*

 

kepada dia yang selalu sabar dengan kerenah saya

kepada dia yang tak pernah merungut dengan kehendak saya

kepada dia yang selalu menolong saya ketika saya dah malas nak fikir segala

kepada dia yang membasuh,menyidai kain,mengemas rumah di kala saya letih kepenatan

kepada dia yang selalu memberi air tatkala saya penat menjahit di tengah malam

kepada dia yang sentiasa menyayangisaya walaupun saya kadang-kala selalu menyakitkan hatinya

kepada dia yang memahami saya luar dan dalam

kepada dia yang tak pernah jemu berusaha untuk saya dan anak kami

kepada dia..

tiada kata-kata yang dapat mengambarkan betapa bersyukurnya saya pada Allah kerana dapat mempertemukan saya dengan si comel ini

P7040111

::dua-dua comel,dua-dua saya sayang::

terima kasih abang untuk semuanya,i wuff u!

selamat ulangtahun sayang :)

 

p/s::anniversary ada kat langkawi plak..adoyaii!

18 comments:

ska said...

hye erni!

happy anniversary!

btw, esok sy pon nk gi langkawi jugak! mane tau kita terserempak kat memane nnt.. :D

Anonymous said...

hepi enibeseri-tira

Yati said...

Happy wedding anniversary, Erni! :)

Anas Iswari said...

huhuhu... ku keseorangan..

MIK'YAL said...

hepi anniversary to both of u..
semoga aman bahgia kekal sampai akhir hayat..

sesekali jauh boleh buat lg rindu kot..HIHIHIH :p

azzamoro said...

happy anniversary dila..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...:)

Farah said...

happy anniversarry dilla!! besar btul mata ziyyad tu..

Mrs.R @ Emi said...

selamat ulangtahun perkahwinan!!!
sy doakan keluarga kamu selalu bersama hingga ke akhir hayat..
Amin

Cikpid said...

hepi anniversary...hahhahaha..gmbr tu cute sgt2..suke!!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

moga bahagia selalu!amin (:

NAZRI AHMAD said...

hepi anniversary to both of u..
semoga hgpa bertiga diberkati Allah shingga akhi hayat..

cumel sguh anas..keke

Sue said...

owh so sweet..I'm sure he is planning smthg for you ernest..=)
Happy anniversary doll..

littlemama said...

happy anniversary dila & anas!!

Elyn said...

happy anniversary dilla!

niza said...

mak aiii ziyyad...membesarkan mata...hehehe...

taichee~@! said...

Hehehe..

Nape kaknaz wish kat sms, kamu tak reply?

Anas je ckp:- ku keseorangan.

Bagos tol la adik ipo aku. Seswai sgt ngan adik aku tuh..So happy for both of you~@! Alhamdulillah

Anasfadilah said...

kak naz::adik tukar hp yg ada 3g api hp tu bodoh sikit tang sms..tensen!

mummy_adam said...

happy anniversary!! semoga berbahagia hingga akhir hayat..