Pages

25 June 2009

*orang kata*

orang kata masa susah melahirkan anak,banyak urat putus

dan ini menyebabkan gejala pelupa terjadi

saya c-sect,jadi memang sengaja 'urat' dipotong

termasuk urat kentut(susah nak kentut sekarang) dan urat ingatan

tahukah anda pada 6,7 dan 8 Julai 2009 saya akan berada di Langkawi kerana urusan kerja?

tahukah anda pada tarikh 7 Julai adalah anniversary saya

dan saya lupa akan tarikh itu?(punye le senang nak ingat,tak ingat juge)

tarikh itu asben yang ingatkan semalam melalui sms (merajuk nampaknye beliau..emm)

sadis tak agak-agak puan-puan sekalian?

asben yg ingatkan tarikh keramat

im sorrrrryyyy abangggg..i wufff u

p/s::padanlah masa bos cakap tarikh tu,saya rasa macam ada benda je..tapi apa,saya tak ingat..hahaha!

10 comments:

Farah said...

erk sah sah majuk tu dilla...takpe rasuah bg adiah bes bes mesti tak majuk dah hehe

Dils said...

hehehe.. tul tul rasuah.. and postpone aje. Mini lil trip ke. hehe

taichee~@! said...

haiyaa..
nak wat cemana enh? byk perkara berlaku..

Hehehe kang lepas balik langkawi kang selebet la

Elyn said...

la hai pn dilla nape x suh Dr sambung blk urat putus2 tu..... ekekeek

rina said...

sambung la cuti 9 n 10 tu..hanimun kat langkawi :P
azhar plak ada course 7 july tu tp kat bangi je la.. baru plan nak cuti..tp dia kata.. takpe la, mlm tu kita gi la deting (sambil fatin ditinggalkan di rumah mak) huhu

Aku Bukan Bidadari said...

haaa..kesalahan besaq tuuu lupa anibersaryy..lak leng tak tahu mata juleng..
hiks..
sila pujut en husband ya...

aNnAsUeJiE said...

kite pon smlm balik keje enchek suami jemput naik motor,separuh jln baru sedar x pakai helmet! nasib baik takde pak pulisi! haihhhh~

Anasfadilah said...

Farah :: i bagi Karen aje la sebagai tanda ingatan tulus ikhlas..hahah

Dils::maybe belanja makan sahaja..like usual us..lambat laun memang dua2 gemuk macam apa..hahaha

kak naz::tulah,byk sangat benda jadi..lupa aje selalu,macam makcik tua

kak Elyn::dr sambung tapi salah,urat kentut sambung dengan urat ingatan..short circuit la..hahah

Rina:: kenot cuti la..nak simpan cuti untuk hari raya..Lalalla..hehehe

wajib tinggal anak sat kat mak,dating punya pasai..:))

kak tiara :: mata dah sah-sah juling..ayomak! kena pujuk dgn cheese cake ini maciam

annasujie::woh!bahaya tade helmet,nasib ingat dan berpatah semula,kalau ingat tapi buat tak paham,lagi naya! :D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

alahai..kesiannya..selalu suami yang tak ingat kan..ni kes felikk..aku tahun lepas suami yang o/s masa 1st anniversary :(

hidet said...

sadis2..kalau saya pon merajuk.. hehe