Pages

10 June 2009

*memang macam ni ke?*

i stole this picture from kaknaz's facebook

thats me on the far left

im sulking,

and so i am today

p/s::husband,please bear with me

9 comments:

Queens said...

majuk pasai pa nih? hi hi hi kecik2 dh pandai majuk..sat ni ziyyad ikut ha haru..

mama danial said...

hahahahaha
bukan majuk camtuh memang trademark kamu ke?
muncung jauh ke depan...sama ngan Yan!

hahahahahahaha!

azzamoro said...

merajuk duk jauh2..hehe

sampai besar pun kaut merajuk eh dila..keh keh

eiNa said...

muncung eikk mulut bile majuk..kekeke.. cute..ziyyad bleh ikut majuk sama tau..hehee

Obefiend said...

wah.. i am so berdisiplin.. tegak tegak

HAHAHAH

Elyn said...

hamboiiii ni mesti kes kuat majuk ni!!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

comel jer..merajuk tapi still nak posing..hikss

Dils said...

hehehe.. diri jauh2 dr sume org. Muka sulky gile. Takpe.. today a wednesday. Try to think 2 days more, weekend!

Anasfadilah said...

Dils:: itulah dia..bila majuk..isolate dari yang lain,pastu buat muka moncong..nice..hari sabtu..cant wait!

eliss:: tu pasal la..nak bergambar juge

Elyn::memang trademark pun dari kecik..huhuhuu

abg eefi::tula pasal,gila tegak berdiri bila ambil gambar..hahaha

eina::jgn la wang kenit tu mengikut perangai mama dia..susah woo

azza:: memang kuat merajuk pun saya..hehehe..mengaku ni..

kak long::rasanye kak yan merajuk lagi comel..selalu kami kena pairup bila majuk..dari kecik!hahaha

tiara:: memag haru..dah la ni perangai suka mengamuk mama dia pun dia amek..susah la macam ni..mama dia sorang je perangai haru parpu macam ni takpelah..hehehehahah