Pages

05 May 2009

*throbbing*

kepala sakit sejak semalam,akibatnye,tak g kerja

kepala berat sangat sakit

hari ni pun masih sakit kepala,tapi tak seteruk semalam

im lacking at the sewing department lately

kena buat juga malam ni despite of kepala sakit weng weng ni

ok..semua mula bekerja..jgn berblog saja..wakakaka :P

p/s::kpd semua yg dah oder NC,malam ni saya jahit k..sorry ye. :)

3 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

Dilla..makan uphamol yer.. jgn pikir banyak...

Arin said...

panas sgt kot travelling..kak arin kat melaka nih..ya allah..panas yarabbi..rase nak berbikini je kat umah ( nih ayat mak ngah )

taichee~@! said...

Sekang ni musim org sakit.

Smalam kaknaz demam menggigil + flu + bersin speedboat dgn kerap!

Sibbaik ada org manjakan sy yg jauh dan kesorangan di perantauan ini. Huhuhu

Pagi ni, ingat nak smbg sakit. Tp tak pon. cheyh! Tk dapeyk la mc.