Pages

08 April 2009

*hooray hooray muslee ramley*

Raja Tol  kata (dulu raja tol la,berapa banyak dah orang KL duk maki dia)

"rakyat suda binci sama mereka"

tapi semalam saya tengok majoriti lebih berpihak kepada mereka

hmm..macam mana ni En.Ajib..apa dah jadi

saya duk tepi je..tukang perati.

tu le kamu ameno angkuh sangat..

sekarang dah janji masa pilihanraya nak buat jalan ke longkang ke tiang letrik ke pi la buat..jangan buat tak paham plak lepas ni

nampaknye rakyat di perak masih mahukan si jebat itu.

hanya org perak yang tahu

p/s::semangat orang bulan ni lain,tade duit pun depa jalan,semangat org dacing ni takdak duit,depa tak jalan..

3 comments:

azzamoro said...

ooo.. ade hal politik baru ker?

saya dah lame tak tengok berita. buletin utama itu. sebab dah malas nak tengok orang gaduh2.

saya bukak cenel 708 tengok Oprah pukul 8 mlm setiap malam. sebab ade banyk kisha masyarakat yang menginsafkan. huhu

p/s paper pun saya baca bipop jerk. beli seminggu sekali. hehe

aZeeMaH said...

saya sgt setuju...

babyelle said...

hehe... tahniah di atas kemenangan itew...