Pages

12 March 2009

*zombie*



iklan dulu,new fabric design di KedaiChomel


last night Ziyyad tak dapat tidur lena,tidur sejam,bangun sambil nangis-nangis

kesian tengok dia

susu dah bagi tamau

minyak telon dah buh,pun tak benti nangis

bagi makan ubat demam,pun tak benti nangis lagi (still feverish badan dia)

"mengapa anak ku,kau menangis selalu, tak sedap hatiku,melihat dikau..."

atas ni lagu Ahmad Albab...terpaksa la nyanyi tengah malam kan...huahuahua

pukul 1 pagi,bangun,nangis

pukul 3 pagi,bangun, nangis

pukul 5 pagi,bangun,nangis

naik buntu kepala fikir

sampai saya pegi keja dah macam rupa zombie dekat-dekat nak jadi ogre dah muka ni

tapi yang best nye,saya tepon Mama Kiah,elok je Ziyyad main bergelak riang gumbira aje,minum susu semua ok,habis licin

saya harap,Ziyyad akan baik semula

supaya saya juga dapat kembali menjadi manusia biasa...

p/s:: huarghhhhh! kami tinggal tak ketuk pintu je lagi.. :P

5 comments:

Elyn said...

dilla, ziyyad menangis beria2 ke??

cam wafiq dr kelmarin tgh tido menangis tetibe..... sampai meleleh2 ayor mate.... kene kejut kan die br die sedar n diam..... agaknyer siang dierang ni beria main gelak2 kot.... tu yg mlm nanes mengigau!!!!

aNnAsUeJiE said...

saya punye aidan kene batuk berkahak & selsema..mamanye kene demam,selsema & batuk...bapaknye kene batuk~ haihhhhh~

runsing2~

Anasfadilah said...

kak elyn::nangis beriya,tapi mata terbuka...rasa nye dia kene heat rash la..tu yang tak selesa tu

annasujie:: susah juga kalau parent sekali sakit,takut berjangkit ke si kecik tu

apa2 hal makan ubat ikut time,InsyAllah sembuh.

Arin said...

kalau ketuk pintu..udah jadi ahmad albab jawab nye anak buah ku itu..

Putra Mama said...

memang skang musim demam.. kat tempat saya hujan dr semalam sampai ke pagi ni.. Fawzan pun kejap demam kejap ok..