Pages

11 November 2008

::roadkill::

seriyesly,saya tak pernah taruk gambar artis kat blog saya

blog saya tade gambar artis

kecuali gambar keluarga saya dan yg tersayang saja,dan kawan-kawan saya

ntah kenapa,saya tak boleh tengok pesen gini

nasib la dia nak dedah sana-sini

masing-masing tahu hukum kan

saje buat-buat tak tahu,atau malas nak amek tahu,atau memang suka langgar hukum Allah..tu nasib la masing-masing

tapi pesen dia ni nak ter gelak la

apa binatang mati yang dia letak atas bahu tu?








apa ntah nama minah ni...tapi hari tu berlakon citer spaQ minah ni ada...berlakon tak kalah nak seksi...hahaha (dalam citer ni seriyes watak dia jadi...menghidupkan watak dalam citer tu...)

evidently she does not have time to cover the bahu,so she grab roadkill tepi jalan on the way pegi anugerah agaknye...hahaha..

poor musang...saya rasa...hahahaha

pakailah apa nak pakai...suka hati kamulah.

p/s::selebriti malaysia kita sudah internasional dari segi berfesyen,berlakon tahap peringkat nasioanal aje...kehkehkeh

p/p/s::gambar di ambil dari blog budiey

8 comments:

Miss BumbleBee said...

farahdiya namenye

huhuhu.

Anasfadilah said...

oooo...hahahah

ara charles said...

ara:>waa..fara dhiya!!jgn bunuh musang itu..!!!erkk..aq mg tak ska owg bnuh2 mkhluk ciptaan Allah ni..cube klu..ermm..ltak kucing bliau di bhu nya..he3..

Anasfadilah said...

ara:dont la cats...i love cats...huhuhu

Obefiend said...

dia berkawan dengan sedara dia

bangkai!

HA HAHA

Anonymous said...

hahaha...entry kau yang ni mmg kelakar!!!

Yatt

Zana S said...

hehehe..dia nie kan anak sedara mak mertua saya. tapi saya sampai mati ingat kat dia sbb masa saya kawen, dia yg lalu depan saya wat dono ngan pengantin yg tgh vogue ini!!! iskh... sombong tak bertempat!

owh....... byk sgt citer dia nih sampai tak sanggup nak dgr. huhuhuhu...

Anasfadilah said...

zana s::kiranye saudara awak ek..sorilah wak,tade niat nak gelak kan dia...tapi kelakar la dia ni.

minta otograp bleh?hahahampess