Pages

13 November 2008

::redoxon C::

being a good isteri i am

saya telah mencadangkan En.Suami untuk ambil supplement

memandangkan sekarang musim orang demam,batuk kong-kong,selesema

dan untuk Ziyyad,kami perlu sihat (InsyaAllah...ameenn)

antaranya ialah vitamin C

pagi tadi sebelum pergi kerje,saya meminta En.Suami untuk minum redoxon c nye

saya :: abang,minum dulu vitamin C ni

En.Suami :: emmm

saya :: minum lah dulu ni (sambil paksa,pasal dah terbangun lambat nak g opis,kenalah paksa En.Suami untuk ambil juge vitamin C tu )

En.Suami :: Eh! abang tak boleh ambil vitamin C banyak2 tau....bahayalah.

saya :: aaa...ye ke..(saya panik..) kenapa plak??













En. Suami :: .......nanti kulit licin,susah....awwww (gaya pondan comel pagi2..)

saya :: (dalam hati) sabar ajelahhhhh okehhh

En.Suami :: cuba rasa kulit pipi ni (lepas minum vitamin C) licin kannn..

saya ::suka main2 tau...


sila jaga kesihatan diri ye kawa-kawan semua

p/s::redoxon C dicadangkan oleh mama long..thank u mama long..meh la mai penang.

5 comments:

Elyn said...

aik ur hubby je ke amik C tu?? u plak?? ha jgn nk skip ek...... hihih

Anasfadilah said...

kak elyn::amek...bila samapi opis...heheh

Arin said...

nenek kat spital PPUM..terjatuh..hopefully tak warded or anything serius..

JeP said...

vit C amik banyak2 xpe. sbb excess will dissolve dlm urine je.

it's good for a lotta stuff in our body as well.

nk kulit licin, pi gesek2 kat atas jalan.

:)

taichee~@! said...

Dila:

Sama sama kasih :)

InsyaAllah nak dtg Penang ngan Taro.

Nenek admitted di Hosp. Uni. Lumbar 4 & 5 fracture asbab jatuh. Semalam lawat dia.

As the usual Bawean family, we take turn to watch Nenek. Malam tadi, Makngah, Pagi ni Mama, Tengahri tatau tak ingat.

The most lepas ni, nenek balik rumah balik kena pakai coset tulang. Sebenarnya nenek dah tak bleh jalan. Cuma nenek suka gagahi apa yg dia tak mampu buat. Hmm..

Jgn lupa doakan nenek dari jauh if you're unable to come. Telefon mama mintak ckp ngan nenek.