Pages

21 October 2008

::dah!tak payah gaduh-gaduh k::

bilamana ditanya muka anak saya ikut sapa

orang kata

"muka mak dia la..."

"telinga ikut ayahnye"

"dagu dia ikut dila la.."

ceh!tak payah gaduh k..

MyHeritage:

Ziyyad ikut muka mak ayah dia..sekian.

p/s::lalalala

9 comments:

Jiji said...

hahahahah Good one@!~

Arin said...

till now org dok cakap anum ikut muka ayah dia..abih kak arin yang ngandungkan dia 9 bulan?kehkehkeh...

Elyn said...

hahahaah........ wafiq plak mmg photocopy, cop, tepek sume2 la muke daddy die huhuh

babyelle said...

hahaa... funny eih? kejap org ni ckp ikut muke pak, sat g org tu ckp ikut muke mak... haha... kdg2 kite sndri prasan mcm kite, kdg mcm ayah die... hehe... xpela.. nnt dah beso kite tgk muke mak ke ayah lg bnyk... xpon mix 50-50. barula adil kn? ;)

Obefiend said...

dia kelihatan seperti orang yang bakal hebat

that is all im saying!

Ms. TaroAthirah said...

dila, kindly refer to ur baby's pictures. muka anda sgt sebijik dgn ziyad skang sbb hari tu kitorang (saya, pika, n mama) tgk album. sebijik weh. seriyesly

DYLA said...

hi awak, slama ni jadi silent reader..hari ni nak tgl jejak plak..

sonok baca bahasa blog awak sejak kali pertama sampai sini tau. mybe cara penyampaian awak sesuai ngan jiwa sy..

baby ziyyad sgt ensem okeh!! leh la kawan ngan kakak inas, yg tua sket je dari ziyyad.

Anasfadilah said...

tira::kindly please scan my baby pics will u adik?

dyla::hehehe,another dila..yay!Ziyyad ada kawan baru!

Ms. TaroAthirah said...

after xm la...final ni. tak stadi plak kang :p