Pages

15 September 2008

::money NO enough::

heh..

sampai bila nak cukup..?

dah ada Rm5

nak RM10

dah ada RM1000

nak RM5000

sampai bila nak cukup?

manusia ni,tak kan pernah cukup

dah ada 1

nak 2

dah ada 2

nak 3

sampai bila nak cukup?

asyik tak cukup je ek?

bila nak ada sifat Qanaah ni?

sabar jer la..


p/s::bila saya nak ada sifat sentiasa cukup dengan apa yang ada?

p/p/s::bulan ramadhan ni doa la banyak2...

3 comments:

wawajoe said...

Dila, manusia takkan sentiasa cukup dengan apa yang sedia ada. Oleh itu, as human we have to sindiri mau ingat laa!

p/s: Abang boroi's pic will upload nanti. Sabar ek?

azfar said...

Ye betul... lumrah manusia, klu dah ada dua gunung emas, sudah pasti die nak yang ketiga.

"...Ya Allah, jadikanlah aku orang yang bersyukur...amin"

kakLuna said...

bila kehendak sudah menjadi keperluan...begitulah jadinya....