Pages

05 July 2008

::i am green with envy::

minus plus 3 weeks more (well hopefuly..) the bun in the oven will be ready..

every night i hoping to feel the unbearable pain..now where is the pain?hmm (ada bunda doa minta sakit...no good no good..but Dr.Rosita said the pain is good,it shows that u r having contraction..good pain?give me some then..)

Puan Tiara pun senyap je...adakah sudah bersalin?harap2 dia ok..

saya sudah memetakan giant dan tesco..(sudah tak mampu berjalan lagi,kaki rasa mahu tertanggal dari soketnye saja..)

untuk menghilangkan rasa gundah di hati...saya menjahit..(hilang sedikit rasa cemburu pada kawan2 yg sudah bersalin..cemburu je tak sakit hati pun..cemburu yg baik...membuatkan saya lagi berazam nak jalan supaya saya pun dapat tengok anak sendiri...hehehe)

well...saya ingat nak tengok wayang
1.sepi
2.wanted
3.dark knight

tapi bilakah?

p/s::yawnnnnn!

5 comments:

taichee~@! said...

haih.

sabar jela aku.
at least anak hang dalam perut k, waiting for his world. InsyaAllah, keluar dengan selamat sihat dan sejahtra dgn izin dan rahmat Allah.

cuba tgk org yg tak dah lama kawen tapi tak beranak?

cuba fikir org yg ndak sangat kawen tapi belum jodoh? apatah lagi hendak sgt mengandung dan pegang anak sendiri? like moi?

so sabarlah, dan syukurlah kamu ada anas, famili yg sgt suportif dan dah ada baby lam perut.. Nikmat apa lagi yg kamu ndak Allah beri, dan rahmat apa lagi yg kamu mahu persoalkan?

sabar ok. InsyaAllah kaknaz doakan dari jauh agar segalanya baik belaka.

azzamoro said...

saye pun xsaba nak tunggu dia kuar dgn selamatnyer sebab
1) saye x saba nak tgk muke dia, pegang dia, peluk dia n cium dia
2) saye dah penat rase sakit di bwh perut setiap malam
3) saye x saba nak bercuti dr pergi keje..
4) saye tak saba nak berpantang di johor - duduk kt umah mak saye selama 2 bulan...(dah lame x abehkan masa kt umah mak sendiri lame2)
5) saye rase sgt jealous tgk org bershopping kt klcc semlm sbb skarang tgh sale gile2 & saye hanye boleh membeli baju maternity

hik hik..so kene tunggu dan terus menunggu...

Jiji said...

Barang yg hanya mampu dibeli.. susu ANMUM. Tak suka nyaaaaa susu nehhhhhhhh@!~

Anasfadilah said...

kaknaz::ye saya tahu..hehehe

azza::dats what i feel right at the moment..tiap2 hari tunggu...bila nak bersalin

jiji::ada lagi satu susu,nama dia Whyth mama kot...susu putih dia campur sikit dgn jus mangga..sedap gak..tapi serve chill..

kalau beli anmum rasa coklat,tak suka sangat rasa dia,add sesudu milo...rasa sedap sikit..same goes yg rasa vanila..susu tak sedap mana pun,kena minum...its for u and u baby also..heheh

sabar je jiji

Obefiend said...

kaknaz

kawin je la. banyak songeh la plak. takkan gua dulu! mana cool!

btw

dila... sikit je lagi. kasik bun tu cumil, kacak, gebu, putih,rambut lebat dan hensem baru keluarkan. hehehe

insyallah