Pages

30 July 2008

:: 1st Cucu ::

6 comments:

taichee~@! said...

Alhamdulillah kamu dapat bagi mama baba Cucu Pertama, walaupun kamu anak ketiga, kan?

Nak tunggu kaknaz tah bila. Entah ada entahkan tidak. Semua rezeki dan rahmat dtg dari Allah Taala dalam pelbagai bentuk dan cara.

Rezeki kamu ialah suami dan anak.

Alhamdulillah.

taroathirah said...

mcm ayat org terase hati je..
huuhu



congrats dila :)

taichee~@! said...

taro:

dalam dunia ni takde benda yg nak disedihkan, sbb semuanya pinjaman dan bersifat sementara.

Kita kena sedih kalau Allah tak redha dgn kita aje. apa yg Allah beri dan tidak beri tu semua ujian semata mata . SAma ada kita redha dan terima saja. Kalau kita redha, insyaAllah, Allah lagi redha.

Org cuma sedih tak dapat jumpa ziyyad lagi, sbb jauhhhh nunnnnn di seberang laut. Takpe, nak tgk time raya ni tak kira!

aZeeMaH said...

tahniahhhhhhh

Jiji said...

Apa khabar mu bunda?

oren said...

sori dila, takde rezeki sungguh nak jumpa, walaupun dah dekat...