Pages

08 May 2008

::dizzy strikes back::

dah masuk final trimester ni...pening plak mai...semalam terpaksa cuti akibat pening terlampau...lantas tak p kerje...pasal memang tak boleh bangun langsung pagi tu...

tapi dalam pada pening2 tu boleh masak mee hoo goreng cik intan style...boleh lipat2 baju bajan Chomel yang siap di basuh oleh En.Suami (rajin betul En.Suami...maceh ye..)...alahai tak sabar betul tunggu Chomel...rasa lambat la pulak..(praktis jadi emak...mak sakit2 pun, kena buat kerje rumah juge kan?kan?kan?)

semalam petang,after En.Suami balik dari kerje,terus kitaorg set up tempat simpan baju bajan Chomel..parent have to make room for baby...jadinye berkemas la kami suami isteri....hehehe

hari ni di opis...still pening,tapi tak seteruk semalam...hopefully ok sampai petang...

p/s::dah 3rd trimester baru ko datang ye pening.....hehehehe

p/p/s::wishing all mums out there,selamat hari ibu...(termasuk mums to be!)

5 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

Pening yer.. check BP camner ok tak? me asik sakit pinggang yang melampau..sampai menangis2..

huhu agaknya ujian kita ni masuk 3rd trimester kut.. 6 bulan relaks + happy2 ..

apa2 pun kiter kena bersabar kan kan

AnasDila said...

tiara::a'ah kan...maybe bp kot...tis 15th may baru ada app. ngan klinik kerajaan..

sabar jela...bukan selalu pun nak pening2 cenggini...hehehe

sakit pinggang ubat dia baring...tapi kalau kat opis...terpikir gak macam mana nak baring...hehehe

Elyn said...

erk ye ke dh pening2???? erm nasib i x tau lagik.... tp arini cam x larat sgt la... ish mntk2 x la pening2 kan!!!

selamat hari bunda ......

Arin said...

kak arin sentiasa penin..camne tu?

AnasDila said...

kakelyn::hopefully tak penin...seksa woo..hehe

kak arin::tu penin pasal cik anum bgn tgh pagi nak tgk mickey la tu...heheheh