Pages

27 May 2008

::aku kaya::

ye,saya kaya...sapa cakap saya miskin,saya pukul dia...hahaha (anda yang membaca juga kaya..)

sape cakap kaya hanya diukur dengan harta benda?

cukup sifat..mata masih boleh melihat...itukan kaya namanya...anda yang dapat melihat lebih kaya dari yang buta..

tapi yang buta pun kaya...pasal dia tak perlu lihat kemaksiatan dunia..kaya juga apa..

kaya harta ukuran dunia...apa ukuran kaya di akhirat esok?

hah...saya macam pandai2 pule nak bagi tazkirah kat sini..(ilmu cetek...dulu arwah atok suruh masuk sekolah agama tak mahu...tak kelass kata saya....hehehe...tulah sombong sangat...padan muka saya...hahaha)

fikirlah sendiri...

"syukur,syukur ya Allah,syukur...Alhamdulillah.."

(atas ni lagu raihan...)

p/s::hari itu En.Suami buatkan saya roti bakar letak sekaya...sedappp i tell u..

6 comments:

Jiji, 25 said...

itu hari en suami kita masak nasi ayam .. hahah tapi lembik.

"i tak biasa dgn beras ni"


ye laaa banggggggggg@!~

Anasfadilah said...

jiji::beras ke salah, org ke salah...hahaha...aku rasa air yang salah...hehehe

Cikpid said...

haahlaa..rupe2nye semua org kaya..bleh lupe plak..bgs gak ade tazkirah camni skali skala..baru laa sedar diri..salam kenal yer..

Anasfadilah said...

cikpid::miskin kaya memakai baju baru kaler kali...lalalla...hehehe

salam kenal juge.. :)

Aku Bukan Bidadari said...

awak.. nak tahu,
rezeki tuh kan bukan setakat wang ringgit jer.. kesihatan pun rezeki ..kan kan kan??

Anasfadilah said...

tiara::kesihatan juga rezeki...kaya la tu sihat...heheh..

aku kaya aku kaya...silap...kita kaya kita kaya..(jgn cakap benda ni kuat2 atas jalan,nanti org ingat .."gila ke apa budak ni"...hahaha)