Pages

11 February 2008

::enough about baby for a while::

saya,selalu eavesdrop jika ada kesempatan....hari itu,saya mencuri dgr perbualan 2 orang yg aktif berpolitik Parti XYZ (tak mo dinyatakan di sini,nanti kena ISA..)

A::banyak betul kereta sekarang ni

B::dekat jambatan (jambatan Pulau Pinang) jam...sesak jalan

A::yelah...sekarang kereta dah banyak,murah pulak,satu rumah sampai 4 biji kereta,budak2 pun nak pakai kereta jugak..

saya:: (dalam hati aje menyampuk)*kereta makin hari makin banyak,tol makin hari pun makin naik...macam tak logik je...dulu2 zaman kereta sikit boleh la tol murah...nasib la tol Jambatan tak naik kalau tak,parah...*

Tol Jambatan Pulau Pinang RM7 ada TnG or smart tag Rm 5.60...motor pun bayar...berapa ringgit ntah...tak sure...tapi bayar juge...kalau naik jugak tol ni..terpaksalah bayar ...pika14

p/s::saya masih tak daftar mengundi.kenapa?ntahla..mesti ada yg marah pada saya kerana tidak menjalankan tanggungjawab sebagai rakyat...tapi tulah...saya masih menunggu..evolusi dalam parti2 politik kat Malaysia ni...tunggu punya tunggu bulan tak timbul2<----amek skrip dari seniman bujang lapok...

p/p/s::tak payah teka saya sokong mana2 parti pun...party bday je saya suka...ada kek!

1 comment:

f said...

saya juga belum mendaftar!terigt zaman kampus dulu, sapa x ngundi calon2 mpp x leh duk kolej kan...