Pages

18 December 2007

::giggle giggle::

Dr. Arba'ai :: ok,baring situ,kita cek tengok

Erni ::......

Dr.Arba'ai:: emm..semua ok..tade masalah

Erni::Dr...boleh nampak jantung ke?

Dr.Arba'ai:: boleh,kejap ye...mak ngah cari...emm..aa..tu..nampak...

Erni ::*excited* eh eh...nampaklah....*giggles*

En.Suami::banyak ketawa betul la dia ni..mana?tak nampak pun

Erni ::yelah,tadi org dah ketawa2 hilang dah dari scan tu

Dr.Arba'ai:: ni,mai tengok dari sini,nampak dak tu,yang gerak2 tu..

En.Suami::Alhamdulillah...

Erni:: *giggles*.....*tears*

(Dr.Arba'ai practically is our mak ngah from my ayah mentua side,she is married to the famous Dr.Danial..tapi kitaorg panggil dia Dr..tapi dia bahasakan diri dia mak ngah...hehehe)

its still a loooooooooong way to go...doa-doa kan lah kami ye.

p/s::sape cakap senang?yang setengah dah dapat..buang kot parit la,tong sampah la...ingat senang ka?org takdak akai ja pi buang ikut parit...*&%#@@!!
p/p/s::ive contain it in a jar...biG jar!

1 comment:

Miss BumbleBee said...

thats make anas cousin, one of dr. danial's son - satu matrix ngan akak, budak usm juga. nama dia tak ingat plak.