Pages

12 September 2007

::kalaulah betul?::

kalau betul parti pembangkang yang buat rusuhan kat terengganu tu,kenapa pak lah tak hantar pi ISA je,kenapa kena tindakan tata tertib ikut law biasa je?

apa tak musykil ke korang?

Pak lah,pak lah..jangan la tipu aku k..ntah2 keje orang pak lah kut...hahaha

apa2 pun Malaysia ni satu je..lainla ada 14...lepas satu hancur ada lagi satu..ntahapehapentah...

p/s::senario partai-partai politik ni lagi dekat nak pilihanraya..macam2 lah nak jadi..poyo jek...saya malas nak mengundi..saya memang tak bertanggungjawab apa yg TERjadi....hhahahah

2 comments:

obefiend said...

hidup umno

paklah hensem.. pas jahat

amcam ade rupa tali barut tak?

taichee~@! said...

huahuahuau...

apa nak jadik mesia ni, nak jadik sosialis kots?