Pages

02 August 2007

::moMent::




hari tu encik Anas bagitahu saya..

"masa abang Effi peluk abang hari tu dia ada pesan satu benda tau.."


"apa abang Effi kata?" tak sabar plak aku nak tahu...suspen ni

"dia kata...jaga adik aku baik-baik.."

"oh..."

aku tiba2 macam sebak pun ada..how i miss my family that time

dah kawen2 ni bertambah plak kuasa emo aku ni..

abang effi pernah kata kat aku

"eh,apala kamu panggil dia abang,abang kamu kan sorang je...abang jeles tau"

(i address my hubby as abang,as he insisted)

hehehe..abang kandung saya seorang saja dalam dunia...abang Effi lah!!

p/s::abang effi ajar saya macam mana gunaCS2! syiok bah ada abang!!

2 comments:

erynn said...

hi just lookin around blog adik effi ni :) your entry reminds me of my arwah abng la.. really miss him. but i call my husband 'ayang'. title abang still owned by my one and only late brother...

sitilina said...

my only abg is my husband ;)